web analytics

Á.SZ.F.

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

  • Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló / látogató a johetazigen.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Jöhet az Igen által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
  • Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

A szerződés nyelve: magyar

Üzemeltetői adatok (továbbiakban Üzemeltető):

  • Név: Balazsi Eszter ev.
  • Székhely: 7522 Kaposújlak, Kossuth L. u. 46.
  • Levelezési cím: 2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zs. u. 39/C
  • E-mail: johetazigen@gmail.com
  • Telefon: +36 20/ 261-5776
  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Somogy Megyei Kormányhivatal Kaposvári Járási Hivatala
  • Nyilvántartási szám: 52008119
  • Adószám: 72181450-1-34
  • Url: www.johetazigen.hu

Tárhelyszolgáltató adatai:

  • Cégnév: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
  • Cégjegyzékszám: 01-09-909968
  • Adószám: 14571332-2-42
  • Telefon: (36) 1-789-2-789 (9:00-től 17:00-ig)
  • Levelezés: 1538 Budapest, Pf.: 510.
  • Url: www.tarhely.eu

Biztosított, illetve megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

  • A johetazigen.hu weboldalon Magyarországon tevékenykedő esküvői szolgáltatók adatlapjai kerülnek fel, kizárólag ajánlás útján kerülhet fel egy szolgáltató. Az oldal célja, hogy igényes és hatékony bemutatkozási lehetőséget biztosítson régiónként a legkiválóbb esküvői szolgáltatóknak és ezáltal az esküvőre készülő jegyes pároknak hatalmas segítséget nyújtunk, mert könnyedén rátalálhatnak a közelükben lévő szolgáltatókra. Minden felkerülő vállalkozás saját magának tölti fel az adatait és ha kell tartja azokat karban.
  • A szoláltatónak választott csomagtól függően lehetősége van a bemutatkozó adatlapon megadni / bemutatni a következőket: Vállalkozás neve, szlogen, leírás, fotók, videó, kategória, kapcsolattartó neve, e-mail címe, telefonszáma, címe, weboldal, közösségi oldalak, linkek, szolgáltatások felsorolása, nyitva tartás, útvonaltervező, Gyakori Kérdések megválaszolása és árajánlatkérő / kapcsolatfelvételi űrlap használata. Továbbá a vásárlói írhatnak róla véleményt, értékelhetik a szolgáltatását / termékeit, vagy akár megoszthatják az adatlapot a közösségi médiában.
  • Az oldalra éves hirdetési díj (br. 12.000 Ft) megfizetésével, vagy meghívóval lehet felkerülni.
  • Időszakosan megjelenik a Jöhet az Igen!? – nyomtatott esküvői kiadvány is, amelyben fizetett hirdetések is megjelennek. E kiadvány(ok) évente jelen(ne)k meg, és a csatlakozott települések anyakönyvvezetői adják át a házasságkötésre bejelentkező pároknak. Az évente megjelenő, régiónkét változó példányszámban megjelenő katalógusban hirdetőnek jelentkezni kizárólag időszakosan van lehetőség.
  • FONTOS! A weboldalon megjelenő hirdetések / vállalkozások adatai évente, azaz a feltöltéstől számított 365 nap elteltével lejárnak, adatfrissítés, illetve esetleges hirdetési díj megfizetése szükséges az oldalon való további megjelenésért.
  • Figyelmeztetés:  Az adatlapokon szereplő minden szerzői mű (szöveg, fotó, stb.), az adott adatlap megnevezésénél feltüntetett vállalkozás tulajdona, ezért ennek másolása, felhasználása KIZÁRÓLAG az ő írásos engedélyével lehetséges. A megjelenített tartalomért a JöhetAzIgen weboldal felelősségre nem vonható, mert minden adatlapot annak feltöltője / tulajdonosa szerkeszt.

REKLÁM / HIRDETÉSI FELÜLETEK érékesítésével kapcsolatos rendelkezések

szerkesztés alatt… hamarosan

Rendelési információk

  • A megjelenített termékek kizárólag a johetazigen.hu webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg
  • A kiválasztott termékek mellett feltüntetett árak forintban értendők.
  • Balazsi Eszter vállalkozó az ÁFA törvény XIII. fejezete alapján alanyi adómentes, így az értékesített termékeket ÁFA nem terheli.
  • A csomagolási költséget a postaköltség már tartalmazza.
  • A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a „Szállítási feltételek” menüpont alatt olvasható
  • Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Böngészés

  • A johetazigen.hu weboldalon Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges.
    Bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek a kosárba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát adatai megadásával ezen tárgyak azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat.
  • Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékeknél látható a termék előnézeti képe és a termék neve, valamint az ára és egy „Kosárba rakom” gomb felirat.
  • A termékkategória oldalon a termék képére vagy nevére kattintva, a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletes tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél még részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot velünk.

Kedvencek funkció

  • Minden termék adatlapján a termékképek alatt megtalálható a “Kedvencekhez adom” gomb, amelyre kattintva a kiválasztott termék bekerül a”Kedvenceid” közé, így elmentheted azokat a termékeket, amelyeket később szeretnél megvásárolni.

Regisztráció

  • Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, telefonszámát, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát.
  • A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a az Általános Szerződési Feltételek elfogadása is.
  • A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer.
  • A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal.
  • A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az Üzemeltető technikai jellegű üzenetet küldjön számukra.
  • A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.
  • A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

Rendelés menete

  1. „Kosárba rakom” gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti. Ezt megteheti regisztráció/bejelentkezés nélkül is. A “Kosárba rakom” gomb megnyomását követően automatikusan átugrik a “Kosár” oldalra. Itt megtalálja az eddig elhelyezett termékeket és módosíthatja a mennyiségeket, vagy törölheti az adott terméke(ke)t.
  2. KUPONKÓD beváltására a “Kosár” oldalon van lehetőség. A kedvezményre jogosító KUPONKÓD beírása után a “Kupon beváltása” gombra kattintva a kedvezmény azonnal levonásra kerül a végösszegből. A levont kedvezmény látható lesz a kosár összesítőnél.
  3. Szállítási módot is a “Kosár” oldalon kell választani (itt a szállítási költségek is láthatók). – Ez a rész kizárólag kézzel fogható termékek esetén jelenik meg.
  4. Ha mindent leellenőrzött és a megrendelés mellett döntött, akkor a “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva eljut a rendelési adatok megadásához. Itt kell kitöltenie a “Számlázási adatokat”, “Szállítási adatokat” Nevét, E-mail címét, illetve a Telefonszámát.
  5. Ha Ön már korábban regisztrált, akkor a “Pénztár” oldalon a korábban megadott adatai automatikusan betöltésre kerülnek, de rendelés előtt mindenképpen le kell ellenőrizni.
  6. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.
  7. Belépés a Bejelentkezés menüpont segítségével lehetséges. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot.
  8. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
  9. A rendelés véglegesítésére a “Pénztár oldalon” van lehetősége. Az adatok megadása után a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva VÉGLEGESÍTI a rendelést.
  10.  Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
  11. Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy „Rendelés teljesítve” visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
  12. A „Fiókom” menübe belépve megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti. Megtekinthetőek a legutóbbi rendelések, kezelhetőek a szállítási és számlázási címek, és a jelszó és felhasználói fiók részleteinek szerkesztése is innen történik.
  13. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

A megrendelések feldolgozása

  • A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 és 16 óra között.
  • A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.
  • Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében maximum 2 munkanap.

FIZETÉSI MÓD:

  • Online Bankkártyás fizetés (Barion rendszeren keresztül)
    A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

     

    Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja,
    MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK:

  • A termékek egy része szolgáltatás, azaz nem kézzel fogható, ezért ezek nem kerülnek kiszállításra (pl.: tagsági díj, katalógus hirdetés, stb.)

Minden egyéb esetben választható:

  • MPL postafutár
  • Személyes átvétel Szigetszentmiklóson

Kiszállítási határidők:

A termékeket a megrendelés visszaigazolásától számított maximum 3 munkanapon belül postára adjuk.

Szállítási határidő MPL esetén a Magyar Posta ÁSZF szerint, a feladástól számított 48 óra (munkanapokon). A kiszállítást végző cégek tevékenységi körében keletkező késedelemért nem vállalunk felelősséget. A csomag érkezéséről minden esetben értesítést kapsz a rendeléskor megadott elérhetőségeid egyikén.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

Szállítási költségek Magyarország területén:

MPL futárszolgálat házhoz szállítással: 1200 Ft

A megrendelt termékeket gondos csomagolás után légbuborékos borítékban adjuk postára. A küldemény feladásáról e-mailben értesítést küldünk. Kizárólag ép és sérülésmentes termékeket adunk át szállításra, sérülésmentességet biztosító csomagolásban! A megrendelt termékek kiszállítását a Magyar Posta végzi a vásárló által megadott címre. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, úgy a postás erről a körülményről értesítést hagy, majd ezt követően a csomag a megadott posta hivatalban vehető át az értesítés dátumától számított 10 napon belül.

 

Postai szállítással kapcsolatos információk

  • A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

 

MPL Házhoz szállítási információk

  • A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 16 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol futárt folyamatosan fogadni tudják.
  • FONTOS: A küldemények kézbesítését kétszer kísérelik meg, sikertelen kézbesítés esetén telefonos egyeztetés történik.
    Az MPL ügyfélszolgálata a 06-1-333-7777 telefonszámon érhető el.
    A csomagok nyomon követhetőek a linkre kattintva: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes#result.
    A kísérőokirat-szám mezőben a címirat vonalkódja alatt található azonosító aláhúzott részét kell megadni.
  • Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Elállás joga kézzel fogható termék esetén

  • A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak.
  • A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket.
  • Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben).
  • Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé.
  • A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
  • Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a vásárláskori szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő.
  • A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
  • Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
  • A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál.

Panaszok intézése

  • Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni.
  • Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.
  • Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Békéltető testületek listája >>> www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

Egyéb rendelkezések

  • A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.